قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

اسماء الهی و یک خاطره از یک دوست وهابی

زمانیکه درمکه بودم یک روزپس از نماز ظهر با یکی از مامورین درهای مسجد الحرام رفیق شدم و شب به منزل پدریش در منطقه جبل النور رفتم در همون ابتدا اسم هم رو پرسیدیم اسمش سعید بود اسمم رو پرسید گفتم :حَمید گفت : اَی نَعَم حُمَید  گفتم لا حمید گفت آه و در منزلشون هم به من میگفت حُمَید وفردای اون روز حَمدی! و روز بعد حامد بهش گفتم از این مسائل و بحث بر روی کتب و عقائدمون گذشته چرا اسم من رو درست نمیگی گفت: چون حَمید از صفات مختص خداست ما حق استفاده از اون رو برای بشر نداریم و معصیت داره انت عبدالحمید و لا الحمید . تازه اون وقت بود که علت لکنت زبونشو فهمیدم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:05 ق.ظ

حالا به عقیده ی شما نظرش درست بود

نه ناشی از دقت کم و تندرویست.
۱. همه ما انسانها به صورت پیشفرض قبول داریم که صفاتی که به موجودات زنده و اشیا میدهیم میتواند نسبی یا و در موارد بسیار اندکی مطلق باشد. به جز خدا که تمام صفاتش مطلق و خاص است.
۲. هیچ انسانی هم تا به حال صفتی از خدا را بر روی فرزندش نام ننهاده است که اراده مطلق کند!!!
۳. پس اگر کسی مرا صدا میزند " حمید" منظورش پسندیده نسبی است و قطعا غیر از خدا هیچ کس حمید مطلق نیست همینطور محمود و محمد و حامد و احمد مطلق تنها خداست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد