قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

جمعه ۵ خرداد ۹۶. اولین روز ماه رمضان

New Moon is the lunar phase on . Surface of the Moon disc is not illuminated. The 1 day young Moon is in♉ Taurus.

* The exact date and time of this New Moon phase is on 25 May 2017 at 19:44 UTC

نظرات 1 + ارسال نظر
محمودی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام
حقیقتا قصد هیچ گونه توهین ندارم. ولی حدود 20 سال است در حوزه مشغول تحصیلم و از نظر کلاسیک نیز دکتری الهیات دارم. احساس می کنم مطالعات تون درباره دین ناقص و ضعیف است. و بجای نظریه پردازی مستدل و همراه با مدارک اصیل اسلامی دنبال سوال کردن و شبهه انداختن هستید. اشکال کردن و ایراد گرفتن به سبک شما هنر نیست یک نقطه ضعف است که باعث گمراهی بیشتر خودتان و بینندگان تان می شود که مسئول آن شما هستید.
لطفا مقداری اطلاعات خودتون را از منابع اصیل دینی بالاتر ببرید و از غرور بی دلیل علمی بپرهیزید.

سلام لطفا اگر نقصی در استدلال ها مشاهده کردید نشان دهید و نیت خوانی نکنید یک مورد از نظریه هایی که مخالف قرآن است بیاورید تا تصحیح کنم در ضمن من این هستم نه اینکه هنرنمایی کنم بلکه نقطه قوت من این است که اطلاعات را انباشت نمیکنم بلکه تحلیل میکنم. گمراه خواندن دیگران بدون نشان دادن ضعف در استدلالشان خود یک گمراهی است. در زمانه ای به بسر میبریم که با وجود انفجار اطلاعات ، تحلیل اطلاعات توسط اشخاص ضعیف است
ضمنا نشانی تلگرام یا ایمیل برای گفتگو بگذارید
تشکر
یاد این آیه افتادم
ولن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملتهم قل ان هدی الله هو الهدی ...
این رو هم مطالعه کن
http://lforghan2.blogsky.com/1395/09/04/post-139/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D9%85%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%85

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد