قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام
قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

قرآن یگانه نشانه کامل ایمان

در مبنای همه چیز شک کن، از جمله آموزش های مدرسه ،دانشگاه،والدین ،جامعه lforghan2@ تلگرام hamid_qeydar اینستاگرام

اینجانب توبه نامه ای نوشتم

من از نظر عقائد کلامی شیعه دوازده امامی هستم اما از نظر دید احکامی و استنباطی صرفا هم شیعه این عصرو هم سنی و... بجز مسلمان با فکر اصاله القرانی را منحرف میدانم . با اینکه در شب 29 / اردیبهشت/85 توبه نامه ای نوشتم : (( من در این مقطع از گذشته خویش کتبا توبه میکنم و اقرار میکنم که اسلام غیر قرآنی را که وراثتا از والدین و اطرفیان در ذهن خود جای دادم  به هیچ وجه قبول نداشته و به آن بی ایمانم و از خداوند متعال عاجزانه خواستارم تا مرا در درک اسلام اصیل قرآنی یاری دهد و بیزاری خود را از اسلام مخلوط به اخبار غیر یقینی اعلام میدارم و از حضرتش میخواهم که مرا در درک و انتشار و تبلیغ و فهم صحیح کتابش این ناموس دهر یاری دهد باشد که بر آزار بیخردان و بر شماتت نادانان صبر کنم و از راه خود بدون دلیل منصرف نشوم.

والسلام علی عباده المصلحین . حمید قیدر   

نظرات 1 + ارسال نظر
آدمک چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

یه کپی از توبه نامتو من هم نوشتم!

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد