ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دلالت آیات قران به حصر عقلی بیشتر از سه قسمت نیست:
1- یا نص است. (صراحتش بگونه ای است که تنها یک معنا محتمل میشود.)
2-یا ظاهر است. (چند معنا محتمل است اینجا جای تفحص است.)
3_یا ضابطه است. (بشکلی کلی است که اگر حکم باشد ما میدانیم که به این ضابطه تخصیص یا تقیید هایی خورده قبل از پی جویی از مخصصات و مقیدات کتابا و سنتا ما حق عمل کردن به عموم مفهومی یا اطلاق معنایی آن را نداریم.)
حالا پس از اینکه زبان عربی راعمیقا دانستیم بدون هیچ مقدمه ای همچون پیامبر بقران رجوع میکنیم.
سلام
این وبلاگ ولینگهای و فایلهای معرفی شده در ان را ببینید
سلام نگاهی انداختم و تشکر دارم باید نظرا وقت زیاد و سعی وافر در تحقیق داشت